onsdag 1 mars 2017

För litet förråd tydligen...









Som de flesta vet bor jag litet - 28kvm.

De första två veckorna i min lilla lägenhet var hemska. - Vad har jag gjort? Kan man bo såhär?
Att flytta från 90kvm till 28 kvm är ingen lek. Innan jag flyttade sålde jag MASSOR!! Köksbord,stolar,soffa och en massa  gval. Det var tur!! Hur skulle jag annars rymts?

I och med att jag har en liiiiiten lägenhet har jag ett liiiiitet förråd. Men eftersom jag är duktig på att rensa och styra upp lådorna funkar det jättebra!

Min dotter bodde några år i en annan stad så jag tog hand om hennes lådor under tiden. DÅ hade jag ett ENORMT förråd så det gick hur bra som helst. Men när jag flyttade och fick ett liiiiitet förråd blev det besvärligare.. Inte lätt att hitta  jullådan när man måste lyfta ut 300 kartonger innan man ens tar sig in!! Hursom så har hon flyttat tillbaka och tagit tillbaka sina lådor.

LYCKA!!  är kort...

NU har sonen sagt upp sin lägenhet och gissa vem han frågar angående förvaring av lådor???
Ni gissade rätt - JAG!! Men när han tittar på mig med sina fina ögon och en extremt gullig röst är det svårt att säga nej...morr.

Nåja, Det får gå som det går. Det finns större problem i världen.

Trots allt L och A ,älskar er mamma er även om ni är sjuuuuukt jobbiga ibland =),

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar