måndag 20 mars 2017

23 år älskade unge.











För 23 år sen prick idag kom du!


Jag var 23 år, visste inget om att vara mamma eller att ta hand om en bäbis. Jag var ung och naiv. Men jag ville ha dig. Du var planerad och så otroligt efterlängtad. Jag älskade dig innan du ens kom ut. Första gången jag kände dina sparkar i min mage älskade jag dig.

När du väl kom ut var du det vackraste jag sett. Ingen annan hade en så vacker bäbis!

Du fick mig att inse vad det innebär att älska - så stort och så viktigt. Hade aldrig anat den otroliga känslan. Aldrig känt så  förut.

Underbara unge - Din mamma älskar dig! Jaaa. jag kommer att tjata om det via telefon och sms tills den dag jag dör. Jag vill att du ska veta att jag alltid, varje dag minut och sekund älskar jag dig!
 Vad som än händer. vad du än går igenom så vill jag att du ska veta att jag finns här,

GRATTIS på  din dag fantastiska unge!!

Än en gång - Din mamma älskar dig!!!






1 kommentar: