lördag 4 mars 2017

Promenerande





Jag går till och från mitt jobb varje dag

Lyssnar på pod och spatserar tills plötsligt!!!  Jag möter (oftast en äldre dam) som vägrar gå åt sidan trots att de går på fel sida  😅 Nu är ju det iofs inget jätteproblem för mig  snarare en lite kul morgonrutin

För att göra mina promenader lite mer spännande och roliga har jag börjat med nått nytt.

CHICKEN RACE! mot mötande gångare - skitkul!!

Barnsligt ja men ... äsch jag vet inte.

Hursom så har jag olika metoder när jag utför mina otroligt löjliga lekar.


  • Stirra mötande i ögonen - funkar ofta!
  • Låtsas prata i telefon - strängt upptagen och ser ju naturligtvis inte den mötande
  • Titta på min mobil :Se ovan
  • Titta upp i himlen . Se ovan
  • Låtsas halka runt

Vilket jag väljer beror på dagsformen och vem jag möter. Ni får mer än gärna kopiera mitt larv MEN var beredd att om ni möter mig på gångbanan viker jag inte en tum!

Over and out!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar