onsdag 30 november 2011

Att göra-lista



Jag är en tråkmåns av rang!


Det finns en hel del saker som jag aldrig gjort. Saker som jag uppfattar som vanligt bland gemene man har jag av någon anledning inte testat. Anledningen till det kan jag inte förklara som annat än att jag är en riktig tråkmåns. Jag har tex aldrig:


  • haft sex i baksätet på en bil
  • provat hasch eller andra droger
  • ägt en digitalkamera eller i-phone
  • piercat mig
  • varit på charter på Kanarieöarna
  • ägt en hund eller katt
  • hoppat bungyjump eller windsurfat
  • åkt på en häst
  • ätit kräftor eller hummer
  • vaxat benen
  • sprungit en mil
  • ägt ett kreditkort


Men å andra sidan har jag nu en perfekt lista på saker som jag ska hinna innan jag dör. Man kanske skulle börja med baksätet - men då får det banne mig bli i en limousin. Annars kanske tråkmånsen får en sträckning i låret. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar