lördag 26 november 2011

Kalasdax





Jahaja, here we go again!


Ikväll ska terrängen sonderas. Kalas och umgänge först med kända och okända bekantskaper vilket känns jättekul. Senare blir det utgång till något av stans vattenhål. Har dock fått information om att några av kalasdeltagarna vill dansa...Nu är ju det en aktivitet jag inte älskar direkt. Hade hoppats på ett hederligt pubbesök men förhoppningsvis överlever jag.


Medan övriga sällskapet skakar rumpa på dansgolvet så "offrar" jag mig gärna som kvällens väsk och drinkvaktare. Det enda problemet med det är att det kan komma någon framsvajandes och vill vara trevlig med "den stackars kvinnan som sitter ensam".

Men det brukar jag lösa genom att agera märkligt och prata med mig själv i tredje person.

Ha en trevlig kväll allihopa och imorgon mina vänner är det legalt att plocka fram adventsstaken!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar