måndag 14 november 2011

Monday morning





Då var det måndag - igen.


Helgen har innehållit kalas på mc-klubb som i vanlig ordning slutade för tidigt för mig. När ska jag inse att snaps och likörer inte är det smartaste för min "nya" mage?? Hursom så var det en väldigt trevlig tillställning med god mat och glada människor. Sedan fick jag för första gången i mitt liv se en bag in box innehållande rysk vodka! Självklart är det på en mc-klubb man ska uppleva det.

En match där sonens lag kickade rumpa på motståndarlaget, ett barndop och kramar på farsdag är även det aktiviteter som helgen har bjudit på.

Den kommande veckan kommer att gå i mötenas tecken och naturligtvis det vanliga tråkiga städandet, diskandet och tvättandet...  När jag blir rik ska jag ha en alldeles egen butler/kock/städerska.


1 kommentar:

  1. Ååå så du har fått lära känna Jeltsin (rysk vodka på bib) honom blev jag bekant med förra sommarn, dock inte på en MC-klubb :-)

    SvaraRadera