söndag 20 november 2011

Tokslappardag





Idag har jag inte gjort ett piss!!


Förutom det dagliga stöket med mat disk och plock har det varit soffläge tokstirrande på tv och apropå det. Har inte Lulu Carters läppar snart samma storlek som hennes huvud?? Ser jättekonstigt ut. Att hon dessutom har glasögon som ugglan Helge gör mig fundersam över hennes sjukdomsstatus. Stackars kvinna.

Reprisen av Så mycket bättre, 99saker med Erik och Mackan och naturligtvis Simpsons och Family guy har även det stått på tvmenyn. Kommer inte ihåg när jag sett så mycket tv senast. Med tanke på den tid jag tillbringat stirrande på min 42 tummare har jag nog sett klart på den för i år.

Dottern har tillbringat dagen på stan shoppandes och sonen på länsuttagningar - hur orkar dem? Energin har de då inte ärvt av mig. Eller så är det så att de tagit den lilla uns jag hade och därför har jag blivit utan .

Nåja, snart är det kväll och lagligt att masa mot sängen. Imorgon är en ny dag som jag vet kommer att bli mer aktiv än denna. Bryt ihop och kom igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar