måndag 21 november 2011

Kvalitetstid





I eftermiddag har jag hängt med min kille!

Med kille syftar jag naturligtvis på den enda mannen i mitt liv som är värd att nämna - min son.
Vi möttes upp på stan efter hans gymbesök och det första han frågade var - Har du varit på hajk mamma?
Mäh, vaddå? svarade jag. - Du har vindjacka, vindbyxor, vantar, grova kängor och en ryggsäck,kontrade han. Det är ju tokkallt  ute och jag vägrar frysa ihjäl, dessutom är jag vuxen så jag bestämmer själv. 

Det konstiga var att min "utstyrsel"  inte störde honom det minsta när vi gjorde några inköp på Stadium. ( nya innebandydojjor, innebandybollar och strumpor) Eller vi och vi... han valde och jag betalade. Rättvist så det förslår

Efter shoppingen så sa jag att jag hade tänkt att vi skulle lyxa till det  med middag ute på stan men eftersom jag hade "hajkkläder" på mig så....-NÄMEN GUD det gör absolut ingenting mamma!!! Behöver jag berätta vem som betalade??

Efter idag inser jag ju än en gång att min son kan köpas - undras vad det skulle kosta att få honom att sanera sitt rum eller frakta sin smutstvätt till tvättkorgen??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar