onsdag 23 november 2011

Till tomten





Kära tomten.


Jag har ju egentligen inte tänkt fira jul direkt detta år så du kanske inte ens bemödar dig att läsa detta brev. Trots detta vägrande av jul och medföljande hysteriska julpyntning  så tar jag en vild chansning och meddelar dig min önskelista. Hur det än är så tycker jag att jag varit väldigt snäll i år (igen) och borde därmed förtjäna en julklapp eller två trots min julstrejk. Du behöver endast skicka en eller högst två av följande önskemål, jag är inte så kräsen vilka du väljer.  Mvh Anna



  • En miljon på kontot.
  • Ett fritt urval av diverse plastikoperationer.
  • En 6-månaders utlandssemester med all inclusive i Asien.
  • En ängels tålamod.
  • Tio års förbrukning av snus.
  • En etagelägenhet med fri hyra resten av mitt liv.


1 kommentar:

  1. Kan du själv välja vilken av dessa punkter?
    Om du inte kan det, hur fasen tror du att tomtefan ska kunna?

    Tycker du är bra elak mot honom som ger sådana många valmöjligheter.

    Du måste ju ta bort 4 av dem ....

    SvaraRadera