lördag 27 augusti 2011

Sköna vanor

Vilken himsklans tur att man är singel..


Jag har ju skapat mig en del vanor genom åren som kanske inte är alltför uppskattat av det motsatta könet alla gånger. Eller av det gemensamma könet heller iofs..

Det första jag gör på morgonen och det sista jag gör på kvällen är - ta en snus. Men innan jag somnar brukar jag (oftast) ta ut den lilla snuttefilten och placera den.....på golvet.. ofräscht? Jajjamen!

Jag har en förmåga att köpa fula pyjamasar . Inget sexigt välsittande tjafs från Victorias secret här inte! Sen får de gärna bli urtvättade och sköna innan jag med vemod säger adjö till dem.

Smink äger jag men fy vad jobbigt det kan vara att pilla med det då.Sen ska ju skiten bort innan man går isäng - ännu mer pill!

En frisyr har jag men den hamnar 9 gånger av 10 i en hårsnodd.

Mina barn har färgats av sin mammas dåliga och ibland riktigt sjuka humor - vem vill sitta med tre dårar vid matbordet?

Snabbkaffe! Jag säger bara det, vilken genialisk uppfinning! Jag gillar "ful"kaffe och behöver inte dricka "fin"kaffe ur en tjusig maskin.

 - Varför kan du aldrig ha "klackeskor" och klänning? Jo ibland gör jag det men vad är det för fel på sandaler och jeanstights? ( förutom att det kanske inte är det snyggaste)

Sen kan jag ju släppa väder och göra "tvåan" mellan varven..Apropå det - tur att det här inte är en "luktblog"

Ha nu en fantastisk lördag - för det ska JAG!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar