torsdag 11 augusti 2011

Höstkänslor


Blääääääääääääääääääääääääääh..

Då var den superduperkorta sommaren slut för den här gången. Hela kroppen bara skriker -NEJ, inte redan! Sommaren hann ju bara börja så tog den slut! Med tanke på min starka ovilja till vinter och kyla har jag bestämt mig en gång för alla. Såhär kan jag inte ha det resten av mitt liv PUNKT!!

Drömmar är bra och det ska man ha för att inte gå under så nu är det bara att vänta tills jag kan uppfylla en av dem.

Om fem år är min minsta lilla höna 20 år och min kyckling 22, inte helt omöjligt att de flyttat ut då?!  DÅ ska deras lastgamla mamma skaffa sig en liten pyttelägenhet med förhoppningsvis vettig hyra så man kan lägga undan pengar varje månad. Då kan jag bo utomlands jan - mars VARJE ÅR!!!  Har googlat lite och man kan hyra möblerade lägenheter till överkomliga priser i tex Hua hin.....

Ja mina vänner då kan ni komma och hälsa på mig. Lämna ALLA tjocka stickiga ullkläder hemma i kalla Sverige!! Nu gäller det bara att komma på något knep så jag överlever alla kalla årstider fram tills dess...

1 kommentar:

  1. Håller helt med! DEn dan jag blir pensionär SKA jag bo i Thailand dec-mars!!! Vi ses säkert där. Kram

    SvaraRadera