tisdag 2 augusti 2011

Ska man bli orolig???


Känsliga läsare varnas för att läsa detta inlägg..

Ja inte vet jag men något galet är det som händer med mig. Om det har med min extremt höga ålder att göra vet jag inte. Kanske jag har för lite att tänka på eller är det eventuellt så att mitt huvud är sprängfullt av en massa onödig  information? Kanske jag blivit bortförd av utomjordingar och fått ett chip inopererat i nacken?

Hursom så gör jag de mest konstiga grejerna nuförtiden. Det är som om min hjärna står på standby. Ja jag vet att det kanske låter som gamla vanliga vimsiga Anna men om ni läser vidare förstår ni mina funderingar. Jag kommer att ge er två exempel.


  • Häromdagen när jag gick i trappen upp till min lägenhet så glömde jag bort att jag gick just i en trapp. Med andra ord så gick jag typ rakt fram om ni fattar? Tack vare min superhjältesnabba reaktion hann jag ta emot mig med händerna innan jag drattat med näsan rakt ner.
  • Idag när jag skulle lägga ut snusen i handen ( JA, jag har börjat snusa igen..) så snöt jag mig istället!! Tur i oturen så hände det hemma så jag snabbt kunde tvätta och tvåla in händerna grundligt.

Förvirring, solsting, alzheimer eller för mycket vin nu i sommartid? Kan man göra ctrl alt delete på sig själv?Men men, man får väl vara glad så länge man kommer ihåg vad man heter, var man bor och kommer ihåg att torka sig i arslet efter toabesöken. 

1 kommentar: