tisdag 9 augusti 2011

Nolia


Idag har jag fått en fribiljett till Nolia av min lilla höna  !!

Med tanke på att jag kommer att besöka mässan en enda gång kanske man skulle skriva en sk shoppinglista så man får med sig rätt grejer hem?

Då ska vi se...

En iphone eller ipad - ICKET!!! Man får ju musarm och diskbråck av att kånka runt på telefoner som är stora som en mindre herrgård.

En traktor - Kanske inte en alltför dum grej ändå...Med ett medföljande släp borde veckohandlingarna bli enklare. Bara att slänga upp matkassarna på flaket!! Sen kan jag hämta barnens cyklar utan problem. 

En husvagn - Ja, man vet ju aldrig om hyresvärden blir less på mig och eftersom han är bundis med hyresgästföreningen så...

Skoter och skoterkälke- Öhhhh, hur tänkte jag nu??? Visst behövs det snö för att använda dem?

Jacuzzi - Måste bara bygga ut badrummet först...

Sågverk - Kanske kunde bli en hobby?

Ett nytt kök - Undras om man kan fakturera hyresvärden..

En kamin - Med tanke på min lägenhets placering i fastigheten så...näe, det alstras en del värme UNDERIFRÅN om jag uttrycker mig milt.

Jaktprylar - Jakt? Då måste man vara i skogen va? 

Snus på hink!!! Måste nog köpa en traktor/släp trots allt. Låter ju skitbra, måste nog köpa ett gäng!


Men känner jag mig själv rätt så kommer det största nöjet vara att kolla in alla människor och ev följer en eller två marmeladburkar med mig hem..



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar