måndag 29 augusti 2011

Presenter


Det är banne mig inte lätt att ge bort bra presenter!

Nu i höst är det 80års kalas, 50års kalas och ett barndop.

Sedan kan det vara en enorm stor skillnad på vad man VILL ge och vad man KAN ge. 

80åringen skulle jag vilja ge en laptop och trådlöst internet. Tänk vad mycket han skulle kunna läsa, lyssna på och roa sig med. MEN eftersom han inte lärt sig hur dvdspelaren fungerar än så .

50åringen skulle jag vilja ge en ny bil och en gedigen mekarkurs men....mitt konto klarar inte den utgiften.

Den underbara lilla sötnöten som ska döpas skulle jag ge vad helst hon vill ha!!! Men som tur var pratar hon inte än..

Det värsta som kan hända när det gäller presenter är när man får en TOKful grej och givaren säger - Jag var bara tvungen att köpa den. den är så du!! Som tur var är man uppfostrad så man inte gnager av dennes hals och skriker okvädningsord utan man bara ler. Sen när givaren gått placerar man presenten längst in i pryttelskåpet.  Nämen fortsätta googla efter vettiga presenter. Over and out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar