lördag 13 augusti 2011

Apphysteri


Alla dessa appar till telefonerna börjar bli smått enahanda...

Ja, jag måste erkänna att jag själv tagit hem några...MEN när kommer det appar som man faktiskt har nytta av och behöver? Som faktiskt gör livet enklare och roligare?

Jag har några förslag:

Städappen - ett klick och ditt hem är kliniskt!!

Tvättappen - lägg mobilen i tvättkorgen så fixar den jobbet.

Muteappen - rikta mobilen mot "idioten" som man bara inte orkar lyssna på och tryck, VOILA så är det bara munnen på vederbörande som rörs och du kan ägna din tankeenergi åt att fundera på viktigare saker. 

Teleportörappen - SWOOOSH så kan man förflytta sig till det ställe man vill vara på .

Vinappen - Med den så kan man bara hälla upp hur mycket vin man vill - direkt ur mobilen! Bra va?!

Som ni ser så har jag massor med ideer som bara behöver finslipas en aning. Är det någon som är intresserad att finansiera mina projekt?  Jag är minsann en riktig innovatör för västerbotten!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar