måndag 15 augusti 2011

Att jag aldrig lär mig...


Vissa saker man gör slutar inte speciellt bra..

En sak som jag har en del problem med är underedesjobb. Alltså frisyren en trappa ner...ja ni fattar.

En gång använde jag mig av en kräm för att fixa till bikinilinjen men vem orkar sitta still så länge som behövs för att den ska verka??? Inte jag i alla fall varpå krämen liksom var över hela planteringen så att säga.. Resultatet - len som en babyrumpa men har fortfarande en fläck där ingenting gror eller växer...

Och nu då? Ja om jag säger som så att det är inte skönt att skära sig med rakhyveln på tidigare nämnda område...

Blir inga långpromenader på ett tag nu...

Ni som undrar, NEJ jag är inte riktigt frisk i huvet men vem är det å andra sidan???  Klart slut!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar