lördag 10 september 2011

ERROR



Min aktivitet på den datingsida jag är registrerad på är obefintlig!!


Därför har jag idag avslutat mitt medlemsskap. Med andra ord - det är inget för mig. Jag vet att det finns de som träffas på nätet och så men.... jag är antagligen för gammaldags. 

Min hemstad är inte alltför stor så numera vet man vilka som finns där. Kollade lite snabbt några av de andra sidorna och hoppsan!  SAMMA MÄNNISKOR  på alla sidorna!! Synd bara att de utmålar sig själv som något de inte är samt slänger in en vit lögn här och där. Och inte har de det mest verklighetstrogna fotot av sig själv i sin presentation. VAD ÄR DET FÖR FEL??? 

Att sedan  99 av 100 kommer med sexanspelningar i andra meningen gör mig trött. Inget fel på sex men det finns ju andra datingsidor för sånt om man är sugen på det pang på!! 

Man  skulle kanske sätta upp en kontaktannons på min lokala mataffär?
Springa på krogen varannan helg och våpa sig full som en kastrull?
Sänka mina krav?

Men NÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄE, varför ändra på mitt fullt fungerande singelliv?? 

Verkligheten överträffar dikten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar