onsdag 16 februari 2011

S U C K


Åh vad trött jag blir!! Att jag påverkas och låter skit engagera mig gör mig tokig! 

Tänk att jag ger en del människor makten att bestämma mitt mående. Människor som gnäller , beter sig som småbarn, är egoister och ALDRIG ser sin egen del i något får mig att gå upp i varv. Det är lika irriterande och tröttsamt varje gång det händer. Vuxna människor som beter sig som egoistiska blöjbarn och som tyvärr(verkar det som) aldrig kommer att växa upp borde skickas på uppfostringsanstalt!! Eller bo på en ö tillsammans så vanligt folk slipper ha med dem att göra.

Efter att ha haft en helt ok dag (förutom huvudvärk och frossa) får man ett telefonsamtal just lagom till läggdags. POFF så blev den nattsömnen förstörd...ggggggggggggaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhh..

Jag vet att man ska rensa bort människor som bara tar och tar och aldrig ger men...en del MÅSTE man ha omkring sig vare sig man vill eller inte. Det är ju för djävligt att jag t.o.m ägnar denna "lilla människa" ett inlägg på min blog ,rätt sorgligt när jag tänker efter...

Men NU ska jag göra kväll ,vissla högt  och be till Gud att jag lär mig att inte beröras av andra människors trångsynthet, ilska och det pissliv de lever!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar