söndag 27 februari 2011

Gammtant

Idag känner jag mig som 1000 år gammal. 

Jag borde klippa mig, har alldeles för mycket hår. Att reducera mängden med 50% vore perfekt. Jag ser ut som ett hår som är ute och går. En kort tuff frisyr vore kul...

Jag borde göra några botoxinjektioner, fasen vad rynkig jag blivit - hur gick det till? Fettsugning kunde oxå vara något att tänka på. Jag tror att man även kan operera sig längre -10cm (minst) vore perfekt. 

Att tappa 50 kilo NU vore toppen. Några vändor på ett solarium på min bleka hud kanske vore nåt? Fasader på tänderna som Carola kanske vore nått?? Manikyr och pedikyr - mycket nödvändigt. En ny garderob med snygga kläder  - självklart..... S U C K ....

Jag får hålla mig undan alla speglar idag , tvättkorgen håller på att sprängas av kläder som måste tvättas.

Vore ju dumt att ta livet av sig och lämna efter sig en massa smutstvätt..

1 kommentar:

  1. Så -bikini i sommar-syndromet har slagit till redan....;)

    SvaraRadera