tisdag 3 januari 2012

STREJK!!




Nä du jädrar kommer jag att sittstrejka!!

Hur fasen har jag uppfostrat mina tonåringar? Det verkar som att jag curlat dem ända fram till evigheten!?

Varför är det så svårt att:


  • plocka undan toamattan INNAN man duschar? Att gå in på toaletten efter att de duschat innebär VATTEN ÖVRALLT och en DYNGSUR matta ( och en lika sur mamma)
  • skrapa bort ev matrester innan man lägger ner disken i diskvattnet? 
  • inte dö ifrån klubbor, skor, innebandyfodral och väskor innanför dörren?
  • försöka vara tyst i allafall kl TVÅ på natten?
  • ge fan i att använda 300 tops dagligen?
  • torka bort efter sig och sopa bort ev smulor?
  • ta rätt på sin nytvättade/hopvikta tvätt så den inte hamnar på golvet och i och med det direkt till tvätten igen - jag HATAR att tvätta!!!!!

GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!!!  Idag är jag en riktig surkärring ( har även fått veta det av min änglalika hormonella dotter)...

NU ska det banne mig bli barnarbete på ÖK hädanefter!!!!!

Linus och Amanda om ni läser det här - titta INTE på mig med "söta hundögon" för då spricker antagligen min plan...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar