lördag 7 januari 2012

Hundliv




Jag har haft skäggiga damen på besök.

Världens tokigaste sötaste och roligaste hund. Men en sak har jag kommit fram till...

TACK GODE GUD ATT JAG INTE BLEV FÖDD TILL HUND!!!!!!!

Att vintertid alltid gå ut i kylan när man ska på dass. Kissa går ju rätt snabbt men hemska tanke att man blivit toktrög i magen. Mindre kul att sitta på en kall snöhög fullt synlig för alla förbipasserande. Inte kan man läsa heller eller lösa korsord så själva sittningen inte blir så tråkig. 

Äta torrfoder, gamla grisöron och torkade ben är inte heller det något som lockar direkt. Inte får man äta vid bordet och helst inte ligga i sängen heller. 

OM jag mot förmodan skulle återfödas till hund så kommer jag att gå på låda - inomhus.  PUNKT!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar