söndag 8 januari 2012

Speltokig



Jag är sämst på spel.

Det spelar liksom ingen roll vilket spel jag spelar så förlorar jag allt som oftast, och inte fasen har jag tur i kärlek för det!!  

Till jul fick jag ett års internetabonnemang på mobilen och installerade då WORDFEUD.  Hahahahahahaha, ja jag är sämst på det med. Men det kan ju hålla en sysselsatt en stund i alla fall...

Sen gör jag ju goda gärningar när jag spelar. Nästan ALLA mina motspelare vinner och i och med det stärker jag deras självförtroende - bra va??

Jo förresten en gång har jag vunnit på ett spel. Det var på en av stadens hak som jag hamnade vid ett 21bord. Ensam som jag var vid bordet så frågade croupieren om jag ville spela. - Alltså jag har aldrig spelat och vet inte hur det funkar. - Jag hjälper dig fick jag till svar. Ok jag satsade tjugo spänn och började. Men några av gångerna när jag sa att jag ville ha ett till kort skakade den snälla croupieren lite försiktigt på sitt huvud... Jag gick från bordet med en hunka!!!!  TACK snälla croupieren för min vinst - hade det inte varit för dig hade jag gått back!!

Så hörrni , vill ni stärka ert självförtroende och samtidigt förnedra mig?! - Spela spel med mig!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar