måndag 3 oktober 2011

Partaj

Lördagen som gick innehöll ett trevligt partaj!


Jag är välsignad med två storasystrar som jag planerat och fixat med. Min pappa fyller snart 80 och det firade vi rejält. Vi var 25 stycken som åt och drack gott. Pratade och skrattade tills kvällen blev natt. 

Att träffa pappas syskon med tillhörande makar är alltid lika trevligt - synd att det inte blir så ofta. Gamla bekanta till pappa var oxå på plats och släkt till min mamma. Åldern på de närvarande spände från 4 mån till 87år - att umgås med andra människor i olika åldrar samtidigt är verkligen fränt.

Jag och mina underbara systrar uppträdde med en egenkomponerad sång till pappa - kanske den kommer på spotify snart? Undras om man ska kontakta Bert Karlsson - kanske den blir listetta? Vi kan ju bli de nya Osmonds eller Jackson five. 

Tills dess vi slår igenom måste man väl fortsätta med det som vanliga dödliga gör. Idag är det tvätt och städning som gäller - i väntan på det stora genombrottet!












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar