torsdag 27 oktober 2011

Älska din medmänniska...MY ASS

Jag har många fel...


Ett av dem är att jag tycker en massa om folk jag inte känner. Jag har inte ens mött dem irl.

Ett lysande exempel är Carl B Hamilton - i mina ögon en jättebäbis till folkpartist som jag bara inte klarar av att se eller höra.

En annan är Maria Abrahamsson - en gapig och enligt min åsikt en TOKJOBBIG kvinna som borde gå en charmkurs eller två. Ohumanistens ansikte utåt!

Vi radar upp några till :

Alexander Bard - liten och irriterande
Martin Timell - jobbigt hurtig med dålig humor.Måste han vara överallt?
Lennart Holmlund - en stort skämt som pratar om sig själv i tredje person.
Petra Mede - kan hon bara skämta om sex?? Hon är jobbigare än en urinvägsinfektion.


Sådärja, det var väl moget och nyanserat av mig?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar