torsdag 13 oktober 2011

Kändisar



Sverige är ett litet land - är det därför samma "kändisar" är överallt?


Ta exemplet Martin Timell. Hur många program medverkar han i? Har verkligen tv4 ingen annan ? Att jag dessutom tycker att han är jobbig kanske färgar mina åsikter? Kan inte han ta sitt jobbiga flin och sin dåliga humor och invadera något annat lands tvkanaler..SNÄLLA

Kikki Danielsson och Carola Häggkvist förekommer nästan dagligen på kvällstidningarnas löpsedlar och nöjesblad. Allvarligt, finns det någon som är intresserad av deras göranden? 

Att sedan dokusåpakändisarna får så stort utrymme begriper jag inte. Iofs så följer jag ingen av serierna på tv men det jag sett får mig inte att tappa hakan över deras fantastiska intelligens eller att de har något viktigt att förmedla.

Sen när blev bönder, ensamma mammor eller hollywoodfruar intressanta? 

Tacka vet jag Anders Eldeman och Lennart Palm från Lerum. Partyorgel, det är min melodi . 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar