måndag 10 oktober 2011

Zzzzzzzzzzz



En helg går alldeles för fort.


Ganska snart är det måndag morgon och med det morgonhumöret from hell. I morse bestämde jag mig för att inte prata alls - eftersom det lätt hoppar grodor ur munnen på mig och får samma bemötande tillbaka från min dotter. Hur fasen blir man av med ett taskigt morgonhumör? Aldrig gå isäng kanske.

Lugnet har lagt sig nu och jag ska strax ta en promenad till lassa och få mig något klokt till livs. Efter det mötet ska jag krama om M och M som åker till USA imorgon - TOKAVIS men unnar dem den resan.

Måste göra en djupdykning i garderoben och försöka hitta långkalsongerna - igår frös jag på min dagliga prommis. HÖSTEN ÄR HÄR!!  BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄH...

Ganska snart är det helg igen och förhoppningsvis är det ganska snart vår igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar