tisdag 18 oktober 2011

Teknikens under

Jag har ett beroende.


Upptäckte igår att mobilnätet låg nere. PANIK!!! Att min mobil strax därefter dog gjorde inte mitt humör direkt bättre. Bara måste fixa det idag, hittar dock inte kvittot så det blir till att slå på STORA charmen.

Sedan måste jag även ordna en ny laddare till min dator. Den är TOKglapp. Det innebär att jag förbrukat två laddare på ett halvår. Handhavarfel? Garanterat!

Ingen mobil , tjorvande dator, NU är det synd om mig.

Att det dessutom är svinkallt och blåser ute borgar för att mitt redan usla humör antagligen kommer att nå bottenrekord. Men om jag tittar in på biblioteket och lånar en bok eller två kanske blodtrycket hamnar där det ska igen. Fram till dess varnar jag alla att inte ha alltför mycket med mig att göra - om man nu inte vill få ett avgrundsvrål tillbaka.....  MORR

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar