tisdag 11 oktober 2011

Och nu blir det reklam..



Tack gode Gud för P3!!


Om det har med min höga ålder att göra men jag har blivit kräsen vad jag lyssnar på.  Reklamkanaler göre sig icke besvär hos mig. Spotify med reklamavbrott gör mig så trött. Men vilken tur att vi har public service även i radioetern!!

Att börja dagen med Morgonpasset och Kodjo Akolors underbara tankar och utspel borgar för en bra start.

Brunchrapporten med min absoluta favvohomo - Henrik Torehammar innehåller det mesta man kan behöva. Om dessutom Sonja Leisters tyskklingande röst hörs vet man att det blir ett toppenprogram.


Tankesmedjan, humorhimlen och Christer är oxå mina favoriter.

TACK FÖR ATT NI FINNS!!  Min tillvaro vore mycket gråare utan er. Keep up the good work.

1 kommentar:

  1. Favvohomo?? Trodde att det var jag alla kategorier.. Snacka om att bli besviken..:o( Nåja, bara att inse att man blivit nedputtad från homopidestalen..
    På tal om Spotify.. Om du inte var så jävla snål så skulle du ju kunna betala 99 kr och få det utan reklam.. haha

    SvaraRadera