söndag 23 oktober 2011

Stendum



Jag måste vara stendum för jag fattar inte...


Igår kväll och i natt har sonen lanat på övervåningen  med fem kompisar så jag hade dataförbud. Därför tillbringade jag kvällen framför teven och det var då jag märkte det. Jag fattar inte reklamen!

Jag menar reklam ska väl riktas till en så att man vill ha?! Eller har jag fel?

Dels var det en ansiktskräm som "reducerar hudens tio ålderstecken". Tio? Hmm jag kan komma på två - rynkor och torrhet...vilka fler finns det??

Sedan var det typ fiskolja. En snubbe med JÄTTEpolisonger som efter hand försvinner samtidigt som han pratar om Norges sjukdomshistoria. Men varför polisonger??? Vad har ansiktsbehåring med fiskolja att göra?

En annan reklam jag inte fattar är postens. Fast det kanske är meningen för det verkar som att de inte vill att den ska finnas kvar...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar