fredag 31 maj 2013

Vilohem




I eftermiddag blir mitt hem ett vilohem!

Sonen ska tillbringa helgen i en stuga med sina vänner och på måndag åker han till sin pappa och stannar i en månad. Ojojojoj vad jag ska njuta av att bara behöva hålla reda på mitt eget.

Inga kläder som ligger slängda ÖVERALLT, ingen mastodontdisk, ett normalt matkonto .


Framförallt kan jag ha dörren till övervåningen på vid gavel utan att skämmas ihjäl. Det är konstigt men jag tror att sonen har något motoriskt fel. Han kan inte gå i trappan och samtidigt bära upp/ner:


  • Rena / smutsiga kläder
  • Blöta handdukar
  • Smutsiga kaffekoppar
  • Solglasögon, post och annat extremt tunga saker.

Egentligen är det ett mirakel att han kan forsla sig själv upp till sitt rum!!


- Föräldrar brukar bråka om vem som ska få ha sina barn hos sig, men du och pappa bråkar om vem som ska HA mig sa sonen häromdagen..  Hmmmm, kan det bero på att du är en curlad 19åring kanske???

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar