onsdag 1 maj 2013

Reklam





Jag fattar ingenting...

På höger sida på facebook ploppar det upp alla möjliga reklambilder. Ett tips till facebook - försök att rikta reklamen, tror att folk blir mindre irriterade då.

Eftersom jag inte tror att den är riktad beror på att 99% av allt som ploppar upp på min sida är helt ointressant.. Här följer några exempel:


  • Alla möjliga bilmärken - de verkar inte ha koll på min ekonomi i alla fall.
  • Tips på naturupplevelser - i naturen finns inte asfalt så jag avstår
  • Låna pengar snorbilligt - iofs kan den vara riktad till mig men skulle ALDRIG falla för det.
  • Jobbannonser där det söks bla ingenjörer - Jahaja??
  • Bilförsäkringar - Men hallå FB jag äger ingen bil!
  • Kattströ - Men för helsicke, jag är pälsdjursallergiker!

Jag skulle kunna fortsätta i all evighet men väljer att gå ut i solen istället..

Ha en bra första maj !!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar