lördag 11 maj 2013

Stolt mamma





Jag är så oerhört stolt!!

Jag har en imponerande dotter!

Hon går igenom viktiga saker som många vuxna inte ens tänker på eller nånsin har jobbat med. Hon arbetar med sig själv , vad hon vill, inte vill och hur hon ska vara som människa. Vad är ok och inte. Hur blir jag behandlad, hur behandlar jag andra? Varför gör jag som jag gör mot mig själv?

Nästan dagligen kommer man i kontakt med vuxna människor som har vuxit fast i sin egen analöppning! Ingen självinsikt, ingen empati och framförallt har de aldrig suttit ner och TÄNKT EFTER! Allt handlar om yta, pengar, skitprat om andra samtidigt som de springer fram i livet för att inte sanningen ska hinna ikapp dem.

Älskade ,underbara, vackra unge, hur långt kommer du inte att gå i livet? Att som sjuttonåring jobba med tunga bitar i känslolivet för dig framåt. Att vrida och vända på problem och att stå upp för sig själv.Tårar stärker och rensar, DU kommer att vara rustad för framtiden! Jag kan inte ens fantisera hur du kommer att vara som vuxen kvinna.


Jag älskar dig till månen och tillbaka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar