tisdag 14 maj 2013

Nytt liv









Det nya livet närmar sig med stormsteg!!

Så fort sonen ordnat inkomst flyttar jag...GULP!!! Till en lägenhet bara för mig. HJÄLP!!

Hur i helsicke ska det gå? Jag har inte bott själv på över tjugo år!!!

Jag får köpa en tältsäng och lämna i sonens hem ,.fast soffan funkar bra det med..eller på ett liggunderlag..Äh hallmattan funkar oxå..

Jag menar han kanske blir jätteledsen och längtar efter sin mamma och nånstans måste jag ju sova efter att jag läst nattsagan och nattat honom.

Man kanske skulle flytta till Östersund? Det ligger ju söderut, där kan man kanske tälta året om? Tränga in sig hos dottern kan jag ju  iofs men man vill ju inte vara som en hönsmamma..*host host*

Tio djupa andetag, VART I HELSICKE HAR TIDEN FARIT???????






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar