tisdag 5 mars 2013

Hälsa




Gruvade lite för dagens aktivitet..

Men steppade iväg till date med hälsocoachen fullt medveten om att mina värden borde vara urusla. Jag har inte varit speciellt aktiv eller snäll med min kropp sista året.

Vi började träffen med prat prat och prat om mat,kondition och allmänt fysiskt mående. Jag var oerhört ärlig om mina ovanor och den lilla lilla motion jag utövar.

Sätter mig sedan på motionscykeln och trampar på, inte fysiskt jobbigt men URTRÅKIGA sex minuter.

Inväntar resultatet med viss oro.. - Anna , dina värden är inom gränserna förutom vikten! Va??? Hörde jag rätt? - Så om jag går ner blir värdena på topp? Svaret blev - Jajjamen!

Nu finns det ingen anledning att inte ta itu med återstoden av vikten! Full fart mot ett bättre fysiskt mående!


Over and out.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar