fredag 22 mars 2013

Djupa andetag







En grej jag verkligen måste jobba med är...

att inte bli påverkad av människor som jag egentligen bara vill skrika åt!!!  Men se det unnar jag dem inte..att bara låta det rinna av mig som vatten vore så skönt.

Varför jag blir arg ledsen och fastnar i tankar som inte ger ett piss måste sitta i mig. Hur i helsicke ska jag jobba bort det? Visst ska man välja sitt umgänge med omsorg MEN en del måste man ha i sin närhet mellan varven vare sig man vill eller inte. Att kunna distansera sig och hålla det som sägs många meter ifrån sig är inget knep jag behärskar. 

Visst , random människor kan säga vad de vill och det biter sig inte fast utan de är de som känner mig och antagligen inte vet att de påverkar mig som "kommer åt mig".


Nåja, det är ett i-landsproblem som antagligen löser sig med tiden . Att vara medveten om sina svagheter kan kanske vara ett steg i rätt riktning.

Jag tar en kopp kaffe och en snus så länge..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar