onsdag 13 mars 2013

Mardrömmar





Det är mycket mardrömmar om nätterna nu.

Antagligen drömmer jag härliga drömmar oxå men dem kommer jag inte ihåg när jag vaknat. Det är ju otroligt korkat!!

Mardrömmarna handlar ALLA om barn och mig som mamma. ALLA handlar om att någon tar mitt barn ifrån mig.

Om jag nu ska försöka mig på en analys så är mitt liv på väg in i en ny jobbig men helt naturlig fas. Mina barn flyttar snart hemifrån.

PANIK!!! I nitton år har jag varit mamma och livet har kretsat kring barnen. När de inte bor hos mig längre vem ska jag då pyssla om?! Jag kommer ju så länge jag lever vara mina barns mamma men det blir ju som på ett annat sätt. 

Jag måste ta ett snack med mina föräldrar och höra hur de fixade det när deras barn lämnade hemmet och de blev ensamma kvar. Iofs hade de varandra..måste kanske skaffa en........hobby eller en....allergivänlig katt eller....ja , det ordnar sig nog .


Ha en bra onsdag!












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar