tisdag 1 mars 2011

Grannsämja..


Man borde flytta till en annan lägenhet...
Att ha en pizzeria i huset är inte alltid så käckt. Så länge de kommer ihåg att sätta på sin STORA ventilationsgrej luktar det inte men som sagt - de ska ju komma ihåg att sätta igång den, tror de har alzheimer eller nått..

Röstresurser besitter dem eller så är de döva hela bundet för maken till att prata HÖGT har jag aldrig varit med om tidigare. Det måste vara skitjobbigt att skrika hela dagarna i ända.

Om de vill besöka sin arbetsplats nattetid får de mer än gärna göra det men tänk på att mellan ett och två på natten så vill folk sova. Att skrika, smälla i dörrar och tro att man är ensam i hela världen är inte uppskattat.

Jag är så trött på:
  • att plocka efter vuxna människor på gården.
  • att hoppa över blodfläckar i trapphuset.
  • att torktumlaren blivit möglig efter att blöta handdukar och förkläden legat i tre dagar  i den.
  • att fimpar i tusental slängs utanför dörren TROTS att jag fixat en STOR glasburk.
Om ni nu tycker att jag borde prata med dem om det som retar mig så... tro mig, jag har försökt. Antingen pratar jag otydligt eller så är de som jag tidigare gissade STENDÖVA!!

1 kommentar:

  1. Du glömde ju att dom röker i trapphuset oxå!! Nej, just ja, det är ju inte dom utan snarare du!?? Eller hur var det??? ;)
    Puss på dig!
    /Maria

    SvaraRadera