måndag 7 mars 2011

Partymyror


I lördags var det tjejmiddag. Jag och tre underbara vackra och älskade väninnor turas om att träffas och äta, fnissa,skvallra och njuta hos varandra. I lördags utspelade sig trevligheterna hos T. Som vanligt MYCKET god mat och skratt.

När jag hänger med dessa fantastiska människor kan jag bara vara mig själv. Avslappnad, naturlig och opretensiös är det inte bekvämt att vara i alla sällskap. Till er tjejer : TACK för att jag får kalla er mina vänner! Ni är ovärderliga!

T - En fighter och klarar ALLT!! Jag förundras över din ork och ditt driv. PUSS
E - En klok och medkännande ängel på jorden. Jag avundas din känslomässiga natur. PUSS
A - Den klokaste och vuxnaste av oss och den som kan allt. Jag beundrar ditt kunnande. PUSS

Nästa sammankomst ska hållas hos mig. Som alla som känner mig vet så är matlagning inte min grej. Måste redan nu börja googla efter enkla och goda recept. Fast å andra sidan kan man ju bjuda dem på var sin barnmatsburk. För att lyxa till det så kan jag göra en sallad till.

Annars är väl korv och makaroner eller våfflor oxå mat?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar