torsdag 3 mars 2011

Manligt besök


Idag får jag manligt besök. Han ska stanna hos mig till på lördag - mysigt! 

Jag tror att det kan bli något mellan oss, han har nog det jag behöver.
  • Han väcker mig på morgonen med en puss.
  • Han tycker om att gå promenader.
  • Han säger aldrig emot mig.
  • Han älskar att mysa i soffan och byter aldrig kanal på tvn
  • Han lyssnar på mig och lägger huvudet så gulligt på sned.
  • Han är mysig att ha i sängen.
  • Han blir alltid glad att se mig.
Han ska även ha med sig sin fina dotter hit och det gör bara allting ännu bättre. Egentligen har han bara två fel, han är kass på att laga mat men äter å andra sidan ALLT jag lagar till honom. Toalettbestyren behöver han hjälp med - men att plocka upp resterna i en påse är inget besvär för mig...

Med andra ord ska finaste hunden Gin och hans bedårande dotter Tonic vara hos mig i några dagar. Ser fram emot fina dagar med mycket sol och långa promenader.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar