onsdag 30 mars 2011

Aldrig säga aldrig


Det finns otaliga talessätt. Ett av dem är " ångra aldrig det du gjort, bara det du inte gjort". Det låter väl sådär tycker jag. Det är antagligen påhittat av någon med extremt dåligt samvete över en massa strunt som han/hon gjort. Det finns otaliga saker jag gjort som jag lovat mig själv att ALDRIG mer göra.

Här kommer ett axplock:
  • äta durianfrukt
  • åka jättefort på en bob efter skoter, i lössnö.
  • hetsas till att åka "fritt fall" på Grönan
  • låtsas att jag kan prata tyska - med en tysk.
  • läsa "Populärmusik från vittula"
  • sova med ett tuggummi i trosorna
  • få thaimassage
  • tvätta röda och vita saker tillsammans
  • åka "Mission: Space" på Disneyworld Fl.
  • föda barn
  • dricka whiskey
  • fösöka resonera med ett Jehovas vittne
  • sitta längst fram i en speedboat i hög sjö
  • köpa obekväma skor
  • skriva en c-uppsats
Men, sen finns det ett talessätt som lyder " Man ska aldrig säga aldrig". Jag får väl se hur det blir med det...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar