söndag 26 februari 2017

Tanten växer upp









Förändringens tid är här!

Tror minsann att jag vuxit upp lite - det tog sin tid. Min industrial rök för ett tag sen ( Tack Lisa), herregud en tant ska väl inte ha sånt??  Det "ingreppet " var ju ingen större grej. Tjopp så var den borta! Den kommer ALDRIG tillbaka . Låt ungdomarna ha dem ifred!

NU känner jag att de tatueringar jag har måste bort!!! Inte för att de är fula eller står för något konstigt. Jag har inga blaffor med dödskallar, rosor eller så men..  NU ska det bli lite ordning på tanten. Det är banne mig på tiden.

Jag vill inte ha saggiga urblekta tatueringar  på oelastisk hud när jag hamnat på ålderdomshemmet.   En tant ska iiiiiiiiiiiinte ha tatueringar ( min åsikt ). Tack GUD har jag bara två stycken som jag kan gömma under kläder om jag vill. När jag gjorde dem tänkte jag inte en sekund på att jag en dag skulle bli gammal och inte uppskatta dem. Mycket dumt gör man i  sin ungdom TACK och lov att det bara är tatueringarna som finns kvar från den tiden 👍. Det är riktigt skönt att det inte fanns mobilkameror när det skedde knäppa påhitt!!!

Vill bara poängtera att jag har inga problem med andras tatueringar som många gånger är toksnygga!! Fast nu ljög jag liite - MÅNGA fula har man ju sett...

Hursom så är jag osäker på hur jag ska ta bort mina...


  • Laser - typ tre miljoner dyrare att ta bort en tatuering än att sätta dit dem.
  • Klösa med naglarna - billigt men effektivt?
  • Sandpappra - kan tänka mig den oerhörda smärtan
  • Väteperoxid - njaaaaae
  • Be Elsa bita bort dem- hon är för snäll för att göra det - ev kanske  hon kan slicka bort dem?
  • En sån där maskin som slipar golv - nån som kan "köra" en sån?
  • Börja sova  strävare sängkläder -  men åhhh jag som vill sova i egyptisk bomull .

Bara att inse att jag måste spara MÅNGA pengar, gifta mig rikt eller göra ett bryt..

Mvh // Tant Anna 







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar