lördag 19 april 2014

Drömmar







Drömmar om framtiden tror jag är bra!

Min största dröm just nu är sommar , sol, värme och bubbel på en uteservering!

En dröm som ligger mer framåt i tiden är att få uppleva och se alla världsdelarna.


  • NORDAMERIKA - Check och har ingen längtan tillbaka. Var helt utbränd efter den trippen. Stort, mycket och intensivt!
  • EUROPA - Check. Konstigt va??? Mallis och Wien är de mer "långväga" besöken =D
  • ASIEN - Check. Thailand skulle jag mer än gärna uppleva igen. Framförallt Koh Maak 



  • SYDAMERIKA - Har jag inte upplevt. Karnevalen i Rio vore rätt fränt att se! 
  • AFRIKA - Busenkelt uppdrag!! En tripp till Kanarieöarna så....
  • OCEANIEN - Åhhhh, hur ska man ha råd att åka dit? Dax att börja spara...
  • ANTARKTIS - Vill inte dit men ska nu alla upplevas så. Tar den sist så kanske jag hinner dö av ålder innan dess..


Tills vidare fortsätter jag att uppleva Europa, Skandinavien, Sverige, Västerbotten och UMEÅ =D

DREAM ON!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar