måndag 28 april 2014

Bilar






Idag har jag kört bil.

Inte bara en bil utan två ( dock inte samtidigt)

Det är inte dagligen dags som jag är ute och kör i trafiken och framförallt inte så nya fina bilar som jag kört idag.

Hursom så gick jag och hämtade en av bilarna, fick upp dörrarna och startade motorn. Hur i helsicke stänger man av radion i den här tidsmaskinen?? Efter lite fipplande så blev det tyst,vilken knapp som var rätt har jag ingen aning om. Men den var ljuvlig att köra! In på macken för att tanka..nästa problem... Hur i helsicke får man upp tanklocket???? Letade ÖVERALLT!! Till slut så googlade jag och fick upp locket!

Iväg och lämna den första bilen för att hämta upp en annan. Oxå tokrolig att köra! Radion i den bilen fick vara på - orkade inte ens börja försöka stänga av.


Parkerade bilen på RÄTT hyrparkering och innan jag smällde igen bildörrarna och låste så drog jag bak sätet lååååååååååååååångt - något jag annars brukar glömma och bilens ägare får vika sig dubbel för att kunna sätta sig!

Jag ä ba dukti!!!  Nu ska  jag bara börja spara pengar så jag kan köpa en Audi A3...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar