tisdag 25 juli 2017

Tatueringar






Idag blir första behandlingen!

Som jag tidigare nämnt så vill jag ta bort mina tatueringar. Som jag oxå tidigare nämnt så är det min kropp och mig jag pratar om - inte andras! Var och en gör som de vill med sig egen kropp!

Nåja med det sagt IGEN så ska jag på min första laserbehandling idag. SPÄNNANDE!!


När jag gick in på kliniken och bokade tid för två veckor sen gjordes en hudkoll. Under tiden min hud undersöktes fick jag frågan som jag fått förut:
- Har du utländskt blod?  Mja,både min mamma och pappa kommer från Västerbottens inland.

Fick då berättat för mig nått jag inte visste förut. När det gäller huden ska man gå sex generationer bak och det behöver inte vara i rakt stigande led.
-Då har jag ingen aning - men det är väl mycket möjligt ! Eftersom jag har mycket pigment så ska det bli spännande att se hur det går. Tydligen måste man vara försiktig med laserbehandlingar om man har mycket pigment - kan lätt bli ärr.då.......

 Oooooops, där föll poletten ner när det gäller mina extremt fina ärr som man finner från topp till tå. jag är som ett träd - kan följa årsringarna (ärren) ända bak till min barndom 😊. Dessutom ska jag nog inte operera på mig själv i framtiden 😉


Arbetet med Anna 2.0 fortsätter - både inuti och utanpå !

BTW tatueringen på fotot är inte min 😆
McDonald samt dödskallar är inte mina favvo när det gäller tats.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar