söndag 19 februari 2012

Schlagerhysteri









Jag missade tydligen något stort igår.


Jag var på ett tjejhäng igår kväll och ser nu ( när jag kollat kvällstidningarnas websidor) att jag tydligen skulle ha varit hemma och kollat in schlagern på tv. Många och långa statusuppdateringar i ämnet på facebook gör oxå gällande att det var något speciellt.

Ranelid och Molly samt Andreas Johnsons ev låtstöld verkar vara något extra.

Efter att ha kollat in tvtablån så ser jag att det går en repris ikväll (toksent).. Nåja jag får väl offra mig och ha tandpetare i ögonen.

Är det någon som inte sett det eller vill se det igen och ha sällskap så är ni välkomna hem till mig. Det enda jag kräver är att ni måste hålla mig vaken under hela programmets gång. OM jag skulle somna : stäng av tvn, lås dörren och lägg nyckeln i brevlådan...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar