torsdag 1 mars 2012

Positiv input







Häromdagen gjorde jag något jag aldrig gjort förut.

Jag besökte en spådam!

Jag är av den uppfattningen att det finns så mycket mer än det vi ser och kan ta på så därför har jag varit rädd för ett sådant besök. Att jag sedan vuxit upp i en miljö där sånt anses som en lek med döden har väl oxå vägt in.

Hursom så besökte jag denna kvinna efter att fått ett tips av en vän. Jag möttes av en helt vanlig kvinna som hade ett stort och varmt leende.

Jag berättade för henne om min skepsis och talade om att jag inte skulle reagera på det hon hade att säga - jag ville vara säker på att inte bli lurad. Vilket hon tyckte var helt ok - självklart ska du välja !!

Jag tänker inte berätta vad hon sa men jag kan bara bekräfta min åsikt 

- Det finns så mycket mer än det vi ser och kan ta på. TACK gode Gud för det!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar