måndag 19 mars 2012

Morgonstund







Morgonstund har guld i mund... MY ASSSS

Morgnar på Ök med två tonåringar är inte alltid ljuvliga. Att starta dagen med skrik och tjafs suger!!!

Inte ens en kopp kaffe och snus kan sänka blodtrycket - det bästa vore nog om man gick tillbaka till sängen, somnade om och sen vaknade igen och börjar om från scratch.

Jag vet hur det är att ha ett dåligt morgonhumör - jag är själv innehavare av det ...Men som med alla svagheter man äger så får man bita sig i tungan och andas djupt...Dock har mina två morgondemoner inte lika lätt för att fokusera och tänka sig för.

Att det dessutom snöar IGEN förbättrar inte heller det på livslusten. 

Nåja, om några få år så behöver jag bara tampas med mitt eget pissiga morgonhumör...och ett ev snöfall.


Ha en bra dag!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar