onsdag 28 mars 2012

Bokstaven M













För några veckor sedan gjorde jag något för första gången i mitt liv .

Jag besökte en spåkärring. 

Det var en intressant och stundvis lite obehaglig upplevelse. Hon pratade om det som varit och vad som kommer inom de närmaste sex månaderna.En av de saker hon pratade om var en man?! 

Med tanke på mitt  ointresse när det gäller det så lyssnade jag inte så noga men en sak snappade jag upp. Hon kunde se bokstaven M....

Hmmmm, kan det vara så att Måns Zelmerlöv kommer att kontakta mig via facebook? Eller så är det kanske Martin Timell som vill dela livet och mina ev lägenhetsrenoveringar med mig? Jag håller i vilket fall tummarna jättehårt att det är Mads Mikkelsen !!

Magnus Härenstam känns däremot  lite för gammal och Magnus Hedman verkar inte riktigt klok. Marilyn Manson - om du läser detta - gör dig inte besvär! Tack o lov är ju Martin Melin upptagen så han kan det ju inte vara. Mel Gibson skulle jag klara mig utan men Mikael Persbrandt skulle gärna få sitta i min soffa och se så där ybermanlig ut.. 

Tiden får väl utvisa men just nu finns det bara en man i mitt liv. Han har inte ett enda M i sitt namn. Ja ni gissade rätt - min numera myndige unge Linus är det enda mansliknande som får mitt hjärta att slå lite extra..

Men jag LOVAR att om Mads Mikkelsen hör av sig så meddelar jag er!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar