måndag 5 mars 2012

Sanningens minut




Häromdagen fick jag veta sanningen om oss kvinnor..

Hur vi kom in på samtalet kommer jag inte ihåg men pratet handlade om hur kvinnor och män åldras utseendemässigt. 

Jag fick då veta att kvinnor i 20års åldern har lättast att hitta en man, då är det bara att välja och vraka - sen går det utför. Män däremot är oftast fula och töntiga som unga men blir bara snyggare och attraktivare för varje år som går. Kvinnor blir fulare med åren och män det motsatta.

Min följdfråga blev då - Hmmm, om jag nu skulle vilja hitta någon att tex gifta mig med , skulle det vara kört då menar du? Svaret jag fick var - Näe inte kört direkt men jädrigt svårt....

Behöver jag tala om att det var en man som gav mig denna livskännedom???  

Tur för mig att jag inte går i giftastankar....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar