söndag 27 oktober 2013

Krigszon





Jag trivs i min lilla koja

Den är alldeles lagom stor för mig och den rymmer det jag behöver.

Nu har jag dock min lilla höna på besök... Hon har alltid varit den som snubblar på sina egna ben, ramlar på de mest ovanliga ställen och klämmer sig . Mitt hem är inte riktigt anpassat för det.

Med två väskor vars innehåll INTE befinner sig i väskorna och två hamsterburar känns det en aaaning övermöblerat just nu.Pryttlar, necessärer, plattång och annat gval ramlar ur hennes händer på det mest opraktiska ställen.

När man dessutom lyckas med konsstycket att tappa ner en hel tillbringare med saft på golvet blir det onekligen rörigt. Med tanke på mitt hems storlek innebär det att saften befinner sig i ALLA rum.

Men hursom så är det hur mysigt som helst att hon är hemma trots det extraarbete det innebär !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar